SSS Bölümleri

Sipariş
Nasıl sipariş verebilirim?

Siparişinizin size ulaştığı günden itibaren 7 iş günü içerisinde satın aldığınız bir ürünü değiştirmek istiyorsanız, müşteri hizmetlerini arayarak veya paketiniz içinden çıkan e-fatura çıktısına satın aldığınız ürünü, değişim yapmak istediğiniz ürünün kodunu, bedenini ve rengini yazarak, iade prosedürleri sayfasında belirtildiği şekliyle gönderebilirsiniz.

İade / Değişim departmanı kargonuz bize ulaştığında size ulaşacak ve detaylı bilgilendirme sağlayacaklardır.


Alışveriş yapabilmek için üye olmalı mıyım?

Misafir Kullanıcı olarak alışveriş yapma imkanı sunmaktayız.

Size özel indirimler, son fırsatlar, promosyonlardan haberdar olup kolay iade, sipariş takip ve hızlı sipariş gibi hizmetlerden faydalanmak için üye olmanızı öneririz.


Sepetime ürün ekleyip - çıkarabilir miyim?

Siparişinizi tamamladıktan sonra ürün ekleme veya çıkarma yapmak isterseniz Müşteri Hizmetleri Merkezi’miz ile iletişime geçerek talebinizi iletmeniz gerekmektedir, sipariş durumunuz gerekli şartları sağlıyor işlem MH tarafından yapılacaktır.


Daha Fazla Göster >>
Teslimat ve Kargo
Siparişim kaç günde elime ulaşır?

Siparişlerinizin teslimat süreleri, kargo şirketlerine ve adrese bağlı olarak farklılık gösterebilmektedir.  Ortalama teslimat zamanını siparişinizi verdikten 2 ila 5 iş günü içerisinde gerçekleşmektedir.


Siparişim ne kadar sürede kargoya verilir?

Siparişleriniz 1 ila 3 iş günü içerisinde ilgili kargo firmalarına teslim edilmektedir.

Siparişinizin içerisinde tedarikçiden temin edilecek ürün/ürünler bulunması durumunda, kargoya verilme süresi değişkenlik gösterebilir. Tahmini tedarik süresini, "Siparişlerim" alanında siparişinizi görüntüleyerek görebilirsiniz.


Siparişimin kargo durumunu nasıl takip edebilirim?

Kargonuzun durumunu;

Telefonunuza gelen sms de bulunan "Kargo Takip Numarası" ile ilgili kargo firmasının internet sitesinden takip edebilirsiniz. Eğer telefonunuza sms ile kargo takip numarası gelmediyse "Müşteri Hizmetleri" ekimiz ile görüşüp kargo takip numaranızı talep edebilirsiniz.


Daha Fazla Göster >>
İade, İptal ve Değişim
İade politika ve prosedürleriniz nelerdir?

Sipariş ettiğiniz ürünü teslim aldıktan sonra herhangi bir nedenden dolayı iade etmek isterseniz, teslim aldığınız tarihden itibaren 14 gün içinde ürün faturası ile birlikte MNG Kargo 229457928 kodu(ESİN EVREN FİRMA İSMİ) ile "KARŞI ÖDEMELİ" olarak "ÜCRETSİZ" gönderebilirsiniz. (Farklı kargo firmaları ile gönderilen kargolar kabul edilmemektedir.)

ÜCRETSİZ KARGO KAMPANYASI’ yla oluşturulan siparişlerin iadesi olursa ve kalan tutar; kampanya limitinin altında ise iade edilecek ürün bedelinden kargo ücreti 8.90 TL düşülür.

Örneğin; 

•200 TL üzeri ücretsiz kargo imkanı ile sipariş verdiniz. 

•Ücretsiz kargo imkanı ile kargo tarafınıza ulaştı. 

•Fakat  bazı ürünleri  iade etmek istediniz.

•Sizde kalacak (iade etmediğiniz ) ürün  tutarınız 200 TL  limitinin altına düştüğünde

 ÜCRETSİZ KARGO  kampanyamızdan caydığınızdan ötürü İade tutarınızdan  -8.90 TL kargo ücreti kesintisi yapılacaktır.


İade Ve Değişim Yapılmayan Ürünler Nelerdir?

Outlet kategorisinden alınan ürünlerin ve Aksesuar kategorisinden alınan ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.

Dönemsel olarak bazı ürünlere uygulanan kampanyalar sebebiyle iade ve değişim kabul edilmemektedir. Detaylar için müşteri hizmetleri ile iletişime geçebilirsiniz.

İade etmek istediğiniz ürün/ürünlerin kullanılmış, paketi hasar görmüş, tekrar satılabilme özelliğini yitirmiş, ürünler iade olarak kabul edilmeyecek ve kargo ücreti www.inspiration.com.tr tarafından karşılanmayacaktır. Kullanılmış ve faturasız ürünler İade ve Değişim kapsamında yer almaz.


Satın aldığım ürünü nasıl değiştirebilirim?

Satın aldığınız bir ürünü değiştirmek istiyorsanız müşteri hizmetlerine yazarak veya paketiniz içinden çıkan e-fatura çıktısına değiştirmek istediğiniz model(kodu ile birlikte) veya değiştirmek istediğiniz bedeni yazarak iade prosedürleri sayfasında belirtildiği şekliyle bize gönderebilirsiniz.

İade / Değişim departmanı kargonuz bize ulaştığında size ulaşacak ve detaylı bilgilendirme sağlayacaklardır.


Daha Fazla Göster >>
Kampanyalar, Ürünler ve Kuponlar
Kupon kodlarımı nasıl kullanabilirim?

Güvenli ödemeye geçmeden önce, kupon/indirim kodunuzu sepet bölümünde yer alan "İndirim Kodu" butonuna basarak kutucuğa ekleyebilirsiniz. İndirimli tutarınız toplam bölümünde görünecektir.


Aynı kuponu birden fazla siparişimde kullanabilir miyim?

Kuponunuzu geçerli olduğu tarihler arasında(tek kullanımlık kuponlar hariç) birden fazla siparişiniz için kullanabilirsiniz. Kuponunuzun kullanım adet bilgisini "Kuponlarım" sayfasında ilgili kuponun altında bulabilirsiniz.


Sepet sayfasında indirim kodu alanı var. Bu ne demek?

Kampanya dönemlerinde site veya reklamlar aracılığıyla kupon kodu kampanyaları paylaşıyor ve bu kupon kodlarını sepet sayfasında da görünür kılıyoruz. Eğer sepet sayfasında indirim kodu göremiyorsanız, aktif bir indirim kodu kampanyası yok demektir.


Ayarlar

Menü